lördag 6 mars 2010

Alice i Underlandet

Efter jobbet blev det en sväng på stan, jag och Sara köpte Sofies födelsedagspresent. Det blev ett klippkort på badet och en tröja från h&ms rea. Hoppas hon blir glad :) Sen var det dags för genrep inför morgondagens visning utav klänningar. Jag hade verkligen inte en aning om vad jag skulle göra men det gick ganska bra ändå. Om ni vill komma förbi och kolla så kommer vi visa klänningar 13 & 15 (tror jag) på storsjöteatern, jag tror det kommer bli en bra mässa.
Sen gick jag och Lillebror Oliver och käkade kebab och tittade på Alice i Underlandet. Den var bra, men sjuukt konstigt. Den som gjorde den måste ha varit höög som höögaste hööghuset.

Imorgon är det ett fullspäckat schema, kl 10 ska jag vara på Storsjöteatern för att bli stylad i håret sen är det full fart hela dagen. Jag skriver ngt imorgon.
Nu Måste jag sova. Puss

Inga kommentarer: